06 November 2006

Blåmandag

Vanligvis pleier mandager å være bra dag, ikke sant (uttal det á la "bra dame" - morsommere slik): mandager er en ny start, med muligheter for et nytt og bedre liv (som regel gitt opp innen onsdag, men hvertfall). Mandager er dager da jeg er (relativt) uthvilt, har rukket å ordne meg ordentlig om morgenen (mht. sminke, klær og hår, og kaffe, avis og digg niste), osv. Mandager er gode dager.

I dag var det derimot blåmandag til tusen! Fikk ikke nok søvn (la meg altfor sent), rakk ikke å lese avisen, brukte nesten en time på å komme meg til Blindern MED BIL (laaaaang kø, og ny, latterlig 60-sone på ringveien i perioden nov-april istedenfor 80 som vanlig), fikk ikke gjort noe særlig på Blindern, ELENDIG inneluft spesielt når det er mange folk der (og det er det gjerne nå som eksamen nærmer seg), hence massiv hodepine (litt også pga at jeg har sittet foran dataen i hele dag), stress med oppgave.

Juleferie, nuh!

2 Comments:

Blogger Ingjerd said...

Det hørtes ut som en orntli blåmandag ja! Stakkar - en HEL TIME, duh! Det er liksom det jeg bruker til jobben HVER DAG! Men det er fordi jeg har begynt å ta tog hver dag da, for jeg orker ikke mer tube.... you roast to death in the boiling heat!

x

11:27 AM  
Blogger To ra said...

There is a seveee delay on the Noooorthern Line. :)

12:06 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home