22 January 2008

Dagens test/innfall

BRUNOST.


Brunost med gulost
Jeg hadde store forventninger til dette, men de ble absolutt ikke innfridd. Dette smakte enten det ene eller det andre, alt etter hva som var nærmest smaksløkene. Dessuten var ettersmaken uggen. Neste gang prøver jeg med en annen gulost enn ridderost.
Terningkast: 2

Brunost med brødskive
En klassiker på frokostbordet!
Terningkast: 5 (6 v/nybakt brød)

Brunost med vaffel
Fantastisk fantastisk.
Terningkast: 6

Brunost med pannekake
En skulle forvente at dette skulle funke nesten like bra som med vaffel, men det gjør det ikke. Spesielt ikke med en kald pannekake. Det er fôr, intet mer.
Terningkast: 3

Brunost med ingenting
Mauling er en særdeles avhengighetsskapende fritidssysle, og her funker det ganske bra, såfremt man vet å slutte i tide. Noe man som oftest ikke klarer.
Terningkast: 5 (4 etter større mengder?)

Brunost med skogsbæryoghurt
Dette var friskt og godt, bør prøves! Vel og merke i små doser.
Terningkast: 4

Brunost med ekstremkrydret tomatløkpølsesuppe
Det beste fra begge verdener? To ulike smaker som går fint sammen. Strong 'n sweet er det nye søtsur. Men egentlig smakte det mest sterkt.
Terningkast: 3


Thinguma*jigSaw: "(awakeinwhitechapel) pt. 2 - serpentsapple"

Labels:

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jeg blingset og leste brunost med gulrot, jeg. Det hørtes ikke godt ut.

11:48 AM  
Blogger Unknown said...

Hehe. Jeg elsker at du staver maule maule. Totningen i meg ville antakelig selv endt opp med "møvle," og var jeg ekstra råflott, kanskje tilogmed "møvvle." Meheh.

12:35 PM  
Blogger Marte Finess Tretvoll said...

Altså, jeg slår egentlig et slag for pannekaker og brunost. Jeg hadde alltid kald pannekake med brunost på matpakke dagen etter at vi hadde hatt det til middag. Fikk lang, misunnelige blikk fra klassekameratene.

Syns du var litt streng jeg. Det er faktisk en 5'er fra meg!

10:49 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home