06 October 2006

Tsk tsk

Vi har alle lest det uttallige ganger, men hvordan i alle dager skal man egentlig si "tsk tsk"? Høres jo helt teit ut når man sier det høyt! Tsk tsk.

Var på konsert med Hawaii Go-Go's i kveld. Var ikke så veldig bra egentlig, men har hørt verre. Ingjerd SLAKTET den, så tenkte jeg skulle...gni det litt inn med å si at Chuck Berry-cover'en ikke var halvgæren? Anyways. Mange referanser til trailere i løpet av konserten - trailere og damer. That's nice... Men var litt bra da. Bare ikke veldig originalt, dessverre.

Fant forresten ut at jeg hadde stjålet kake fra en gutt med Downs syndrom da jeg var liten. Ikke så rart at jeg selv ikke har noe hastverk med å føre genene mine videre sånn helt med det første.

Synes fortsatt det hadde vært kult med en ball på lesesalen på SV. Ikke en kjip tøyball som ikke kan kastes lengre enn én meter, men heller ikke en som er helt hard. En mellomting. Hadde vært så morsomt å kaste den over et par-tre rader! En ballong hadde også funket bra - dessuten er ballonger mer stillegående, så sånn sett hadde den vært tilpasset lesesalstilværelsen. Med mindre den sprakk.


Handleliste:
- Beck: The Information
- Decemberists: The Crane Wife
- Albert Hammond Jr.: Yours to Keep
- 4 melk og dagbla' fra i går
- flere markeringstusjer


Eels: "Railroad Man"

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home