23 November 2006

Heftig og lite begeistret

Fikk en brosjyre om EU av pappa i dag. "Informasjon" fra Nei til EU. Med argumenter både for og mot. Eller rettere sagt: for? og MOT! (Dette er ingen overdrivelse, det stod faktisk "Ja?" og "Nei!", i tillegg til en betydelig skjevfordeling mht. plass de ulike argumentene fikk.) Annet var kanskje ikke å forvente fra hold som mener at vetoretten er viable solution. Det like sannsynlig at en FrP-regjering ville klare å overkjøre BYRÅKRATIET og bruke hele oljefondet - jeg mener Statens pensjonsfond. Utland - på motorvei. Nei, det er faktisk MINDRE sannsynlig. Selv om det ikke er bare bare å face Byråkratiet.

For øvrig:
1) Jeg har nok å lese langt ut i 2013 allerede
2) Den brosjyren var like fair and balanced som Fox News

Det ble heftig debatt i heimen i alle fall. Engasjement er tydeligvis best når det er enighet. Synes i alle fall at det er synd at det på begge sider i den norske EU-debatten er såpass mange misforståelser, godt hjulpet frem av halvsannheter. Halvsannheter er kanskje intuitivt bedre enn løgner, men det er mye lettere å se det som er direkte feil, enn det som har elementer av sannhet i seg. Strategien er og har vært utbredt, dessverre.

Apropos noe helt annet. Jeg fikk en e-post i dag fra en veldig hyggelig dame som ønsket å hjelpe meg med alle mine problemer av den mer private sorten:

"You don't need to talk to a doctor to get the sexual help that you need. Have a look here. We sell all of the most popular erectile dysfunction medication at literally 1/5th the cost.

If you buy medication to enhance erections now, you really should check out: (link)

We back our medications up with a full 45-day guarantee. If you are not 100% satisified, we will refund you no questions asked."

Forsåvidt hyggelig at jeg kan få tilbake spørsmål jeg ikke har stilt dersom jeg ikke skulle være fornøyd. Løp & kjøp.

Sigur Rós: Svefn G Englar

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home