23 April 2012

Å veie opp på veien

Jeg satt inne hele helgen, neddopet etter operasjon, og underbevisstheten min følte derfor trolig et behov for å veie opp for dette da jeg dro hjemmefra i dag tidlig, klar som et egg for ei ny uke. Følgelig hoppet jeg på toget fra Oslo S i feil retning, og fikk se Lillestrøm i morgengry.

Vurderte å skrive postkort til de der hjemme i Oslo: "Er i Lillestrøm. Det er fint vær. Her går det i bading og soling. Får til og med kjøpt Dagbla' og brunost her. Kos og klem."

I postkort vrir man gjerne litt på sannheten, og med bading menes egentlig at det regnet, og soling ble gjennomført ved hjelp av blinkende lys fra en spilleautomat.

Etter å ha gått glipp av gårsdagens aksjon "Turist i egen by" fikk jeg i det minste startet uka med å være turist i en annen by. Bare synd det var over så fort!

Mvh.,
Reisefeber

Labels: , , , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home